25
úno

Novinky v PRIA a v digitálním světě – únor 2016

PRIA | PRIA

25. 02. 2016


V novém roce makáme na plné obrátky. Stihli jsme představit novou a updatovanou strategii firmy, přibrat posily a vytvořit několik zajímavých projektů. Však se podívejte!




PRIA projekty


Folklorní akademie


Cílem projektu Folklorní akademie je šíření lidové kultury ve třetím tisíciletí. My, jako zlínská firma, jsme uvítali možnost spolupráce na projektu, který má společenský význam, a který se zasazuje o udržení tradičních hodnot. Vytvořili jsme web, jehož účelem je shrnovat prvky lidové kultury – písničky, kroje, tance, ústní lidovou slovesnost a lidové tradice. Přispívat mohou všichni. Do portálu je možné nahrát jakýkoliv folklorní obsah, administrátoři jej dále upraví a zpracují. Dle dané struktury pak obsah zveřejní na portálu. Vzniká tak jedinečná pokladnice často i zapomenutých tradičních hodnot a folklorních prvků, písní, tanců, povídek i krojů, které se k lidem dostanou skrz digitální technologie. Zjistěte víc!



Krásno náborová kampaň


Jak kreativně a s vtipem získat nové zaměstnance do moderní výroby masa a masných produktů? Přeci online! Vytvořili jsme a spustili kreativní náborovou kampaň pro MP Krásno. Vsadili jsme především na Facebook Ads a bannery se zábavnými texty. Vizuály jsme přitom fotili přímo ve výrobě se skutečnými zaměstnanci. Kdo by nechtěl v zaměstnání vyrážet na expedice nebo dělat práci pro pořádné řízky?



Klokánek Ríša


Trápí vás vysoká cena za zisk fanouška stránky? Zkuste na to jít od lesa, tedy vlastně od profilu. Projděte si stránku a vyberte ty nejúspěšnější příspěvky a na jejich základě vytvořte reklamní bannery. Stejně jako my na profilu Klokánek Ríša pak můžete získat až třikrát nižší cenu za nově získaného fanouška.



ROBE BMFL WashBeam


Svět je zase o něco barevnější! A to díky našemu klientovi ROBE lighting a microsite, kterou jsme vytvořili pro launch světla BMFL WashBeam. Toto světlo je dalším želízkem v ohni úspěšné řady a je unikátní především díky svému výkonu až 300 000 luxů.







Nové posily v týmu



Michal Ročeň

Michal Ročeň




Michal nastoupil na pozici Client Service Director a jeho hlavním úkolem je nejen pečovat o klienty, ale celkově zvýšit kvalitu servisu, který poskytujeme našim zákazníkům. Michal přichází z agentury H1.cz, kde rok působil na pozici Performance Advertising Director. Předtím téměř 6 let pracoval v pojišťovně Generali, kde řídil online marketing a později také přímý prodej a CRM aktivity.


“Jsem moc rád, že jsem se mohl stát součástí rychle rostoucí agentury, která nabízí inovativní řešení a jejíž hlavní devizou je lidský přístup k byznysu. S některými z vás - kdo patříte mezi klienty PRIA - už jsem se setkal a rád bych vám poděkoval za skvělé podněty. Do konce března se chci nicméně detailně seznámit s potřebami a názory všech našich klientů. Vaše spokojenost se službami Pria je totiž mou hlavní prioritou a budu do ní v následujících měsících investovat maximum svého času. Rád bych vás při této příležitosti požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který najdete pod tímto odkazem.


Předem vám všem děkuji za jeho vyplnění. V případě jakéhokoliv dotazu či přání mě neváhejte kontaktovat na rocen@pria.cz či na telefonním čísle +420 608 605 550.”




Pavel Beznoska

Pavel Beznoska




Pavel je novou posilou našeho týmu account managerů. Velmi cenné jsou jeho zkušenosti nejen z dlouholetého působení v odvětví bankofinancí, ale i tvorby webů a online marketingu, kterým se věnuje více než 15 let. Vedle pracovních radostí mu zbývá čas také na sport, kde kromě aktivní účasti na atletických ligových soutěžích je i jedním z hlavních pořadatelů mezinárodních sportovních akcí konaných v Otrokovicích. Jsme si jistí, že bude kvalitní posilou i na zabijačkách a dalších setkáních s našimi klienty.




Petr Stuchlik

Petr Stuchlik




Petr je pragmatik, který k životu potřebuje nutně telefon, skvělý signál a mobilní aplikace, které udržují rytmus nejen v práci, ale i osobním životě. Mobilní aplikace má seřazeny dle barev ve složkách a využívá je denně, a to od ranního vypínání zvonícího budíku, přes e-maily, novinky, poznámky, kalendář až po večerní nastavování budíku na druhý den. Mobilní aplikace mu nejen hlídají čas a úkoly, dokáží ho také bavit, ale především už několik let živit. Aktuálně působí jako obchodně-technický zástupce v PRIA.





PRIA život


Skalák 2016


V lednu se celá PRIA sešla na výjezdním zasedání ve vinných sklepích Skalák v Ježově. Na programu bylo především představení ucelené strategie na období 2016 – 2020. Spousty hodin práce Honzy s Martinem a celého boardu přispěly k tomu, že přesně víme, kam směřujeme a jak se tam dostaneme. Vytvořena byla ve spolupráci s přední konzultantskou společností SHINE.


Skalák

Podnikatel roku 2015


EY Podnikatel roku je nejprestižnější světová soutěž podnikatelů, která vzdává hold výjimečným osobnostem. V lokálním kole této soutěže pro Zlínský kraj za rok 2015, ve které jsou hodnotícími kritérii podnikatelský duch, inovace, čestnost, poctivost a osobní vliv, strategická orientace, finanční výsledky a celostátní či mezinárodní dopad, se PRIA dostala do nejužšího výběru 4 finálních kandidátů na vítěze. Tím se nakonec stala společnost TAJMAC-ZPS, gratulujeme!






Novinky na sociálních sítích




RIP Twitter

Twitter přišel s novým řazením tweetů

Uživatele Twitteru nebývale rozlítilo zrušení chronologického zobrazování příspěvků. Nová časová osa vám ve výchozím stavu nabídne přehled příspěvků vybraných algoritmem podle toho, co se líbí uživatelům. Což, jak víme, nemusí mít nic společného s kvalitou obsahu. A když pak časovou osu zaktualizujete (např. potažením dolů v mobilní aplikaci), dostanete klasický chronologický přehled tweetů.

Twitter se tím přiblížil k systému, který používá Facebook. V organické, ničím neovlivněné podobě, byl současný dosah příspěvků na Twitteru okolo 30 až 40 %, přičemž na Facebooku je u větších stránek postupně uměle omezený na 2 až 4 % fanoušků. A to je právě to, co umožní Twitteru, stejně jako Facebooku, zavést připlácení za zvýšení dosahu příspěvků.

Podle serveru The Verge je nicméně možné nové výchozí řazení příspěvků vypnout.



LinkedIn reklama

LinkedIn rok po spuštění kvůli vysokým nákladům zavírá svou inzertní síť

Někdy před rokem služba LinkedIn spustila inzertní síť Network Display umožňující kombinovat data, která má LinkedIn o uživatelích, s reklamami mimo samotné LinkedIn. Snaha následovat Google či Facebook ale nevyšla. Inzertní síť končí a LinkedIn bude prodávat inzerci pouze na vlastním webu a v mobilní aplikaci. Podle společnosti tak přijde o zhruba 50 milionů dolarů v příjmech. Důvodem jsou přitom prý příliš velké náklady.



Periscope

Živé přenosy z Periscope se nově přehrají přímo na Twitteru

Zatím se vám na Twitteru automaticky spouštěla jen videa a animované GIFy. Teď k hýbajícím se obrázkům přibudou i přímé přenosy či záznamy z vysílání přes službu Periscope. Tedy zatím jen v aplikaci pro iOS a také jen v případě, že jste si automatické přehrávání nevypnuli.



FB emotikon

Konec prostého Líbí na Facebooku. Rozšířil se na šest emotikonů

Jednoduchý facebookový „lajk“ je minulostí. Firma novinku od říjnového oznámení stihla otestovat ve Španělsku, Irsku, Chile, na Filipínách, v Portugalsku a v Kolumbii. A nyní přišlo její ostré spuštění.



Twitter

Z extrému do extrému: Twitter chce opustit limit 140 znaků, plánuje až deset tisíc

Twitter se možná vzdá jedné ze svých nejznámějších charakteristik. Přemýšlí o tom, že opustí tradiční 140znakový limit na jeden tweet a posune ho až na deset tisíc. Tolik v současnosti mají také Direct Messages. Chce tak přilákat nové uživatele, díky čemuž by Twitter mohl (konečně) začít vydělávat peníze.

Nejmenované zdroje ze společnosti to potvrdily portálu re/code, nezávisle na nich o novince informoval také Buzzfeed News. Změna by přitom měla přijít již na konci prvního kvartálu 2016, tedy v březnu. Oficiálně Twitter situaci nekomentuje.



LinkedIn úpadek

LinkedIn ztratil bezmála polovinu své hodnoty

Sociální síť zažila více než 46% pád ceny svých akcií poté, co Wall Street vyděsila finanční predikce LinkedInu pro první kvartál tohoto roku. A to i navzdory tomu, že výsledky za poslední čtvrtrok roku 2015 byly lepší, než se předpokládalo.



Instagram live

Instagram začal poskytovat kurátorský výběr přímých přenosů

V lednu se Instagram stal vedle Snapchatu a Twitteru další velkou sociální sítí poskytující kurátorský výběr videí pro živé přenosy z významných událostí. Prvními z nich bylo letošní rozdávání Zlatých Glóbů a College football championship.



RIP Google+

Další hřebík do rakve G+. Už se bez něj obejde Play Games

Google na svém blogu věnovaném vývojářům pro Android oznámil, jeho herní systém Play Games již nadále nebude vyžadovat přihlašování pomocí profilu Google+ a bude tedy stačit běžný účet Googlu.

Postupná odluka služeb od Google+ začala již loni. Od Google+ se nejprve odpoutala komunikační služba Hangouts a na I/O pak Google oznámil také osamostatnění fotogalerie a vznik Google Photos na adrese photos.google.com.



FB

Facebook dělá změny v zobrazování nových příspěvků

Facebook oznámil změny v algoritmu zodpovědném za zobrazování nových příspěvků. Algoritmus byl upravený takovým způsobem, aby v horní části news feedu byly zobrazovány příspěvky, na které bude uživatel pravděpodobně reagovat. Traffic na stránkách by to však nijak znatelně ovlivnit nemělo.



FB

Facebook rozšiřuje sdílení živého videa

V prosinci Facebook začal testovat schopnost uživatelů sdílet živé video. Nyní rozšiřují tuto možnost pro uživatele iPhonů v celých USA a v nadcházejících týdnech plánují spuštění funkce i pro zbytek světa.



FB

Facebook spouští funkci Sports Stadium

Nová funkce Facebooku umožní sportovním fanouškům lépe se propojit v průběhu sportovních událostí. Na jednom místě jim bude v chronologickém pořadí zobrazovat veškerý obsah týkající se utkání. Půjde o příspěvky a komentáře jak od přátel, tak i expertů či novinářů s jednoduchým přístupem na jejich profily, ale i aktuální skóre, statistiky či doplňkové informace, jako například na kterých televizních kanálech je možné utkání sledovat.

Funkce je nyní dostupná pro iPhone v USA a v následujících týdnech bude implementována i pro zbytek světa.




Komentáře

Chtějte skvělý výsledek!

50 digitálních specialistů pod 1 střechou je tu k vašim službám (a produktům)


Kontaktujte nás