09
říj

Vyrážíme lovit návratnost investic

Michal Černocký | PPC & SEO consultant

09. 10. 2014
Už jste slyšeli, že Facebook není nástrojem výkonnostního marketingu a že od něj určitě nemůžete očekávat zvýšení prodejů? A co když vám řekneme, že doba, kdy byl Facebook pouze nástrojem pro podporu značky, je pryč - ba co víc, že jde o plnohodnotný prodejní kanál, který díky nástroji ROI Hunter může vykazovat v průměru až o 50 % vyšší návratnost investic? Chyťte si čelist a čtěte dál. :-)

Jak jsme se zapletli s lovci

Business Factory, agentura zaměřená na e-commerce, začala ROI Hunter vyvíjet původně jako svůj interní nástroj, který měl zvyšovat efektivitu reklamy. Protože jeho výsledky převálcovaly veškerá očekávání, je další verze již otevřená velkým e-shopům. Velkým z jednoho prostého důvodu, abyste totiž mohli tento nástroj využívat, musíte mít minimální měsíční útratu 10 000 EUR. Protože šanci dosahovat lepších výsledků by podle nás měli mít i ti menší, stala se PRIA partnerskou agenturou ROI HUNTERa a skrze náš spend si následně mohou službu dovolit i menší klienti.

Konec cookies, sledujte konkrétní zákazníky

Nástroj ROI HUNTER je reklamní platforma, která propojuje Facebook Ads, Google Analytics a XML products feed, který nese informace o zboží v e-shopech. Využívá toho, že až 57 % zákazníků provozuje tzv. multiscreening.



"Multiscreening znamená, že lidé používají dvě a více zařízení (mobilní telefon, tablet, notebook, počítač), než se rozhodnou k nákupu určitého zboží online.

Současně na všech těchto zařízeních bývají zákazníci přihlášení k Facebooku. (Co vy?) ROI HUNTER proto nesleduje cookies (jako Google), ale sleduje konkrétního uživatele a dokáže tak i lépe chápat jeho nákupní chování.

Velkým problémem e-shopů je i správná nabídka zboží pro ty správné zákazníky. E-shopy nabízejí tisíce položek, zákazník si však během návštěvy prohlédne průměrně jen 5 produktů. Jak to vyřešit? Prediktivní remarketing!

"Prediktivní remarketing sleduje zákazníka na všech jeho zařízeních. Ví tedy, co jste si prohlíželi na telefonu a co vám znovu ukázat i na počítači. Navíc předvídá ty nejrelevantnější produktové kategorie pro ty nejrelevantnější zákazníky.

Mějte to, co jiní ne

ROI HUNTER nabízí další velkou výhodu – nové formáty reklamy, které pro vás budou jinak nedostupné. Facebook vám je prostě nenabídne. :-( Pokud ale budete využívat tohoto nástroje, můžete vytvářet víceproduktové reklamy, tedy inzeráty v news feedu, které budou obsahovat až 3 různé produkty a až 4 různé odkazy. :-)



Další výhodou je přesnější měření - právě díky propojení nejrůznějších platforem. Správce kampaní pak jistě ocení mnohem rychlejší a efektivnější nastavení i samotnou správu kampaní, vytváření pravidel… apod.

Schopnosti ROI HUNTERa s nadšením kvitují a využívají velké české e-shopy jako Alza, Slevomat nebo třeba ZOOT. Pustíte se do lovu i vy?


Komentáře

Chtějte skvělý výsledek!

50 digitálních specialistů pod 1 střechou je tu k vašim službám (a produktům)


Kontaktujte nás