01
bře

Zlínský Barcamp v růžových barvách

Anna Mejsnarová | content leader

01. 03. 2016
Bez nadsázky se dá říct, že letošní zlínský Barcamp ovládla růžová. Alespoň co se stánků týče. Vsadili jsme na spojení sladkostí, tekutých zásob a aktuálních trendů. Každý návštěvník PRIA stánku tak brzy skončil s kalíškem Priovice v jedné ruce, hrstí bonbonků v druhé a zároveň jsme ho vystavili na naší interaktivní zdi v GIF podobě.




„Zgifovat“ se bylo možné s využití nových offline Facebook emotikonů. Mrkněte na výběr těch nejlepších pohyblivých obrázků:






Zároveň jsme rádi využili příležitosti k výměně know-how. Zašli jsme na řadu zajímavých přednášek a sami jsme měli 2 z nich ve své režii.


VELKÉ PODNIKÁNÍ NA MALÝCH SÍTÍTCH


První „barcampovýdenotevírající“ prezentace byla zaměřená na tipy pro start-upy a začínající podnikatele. Jak zastat pozici 4 pracovníků agentury a nezbláznit se z toho? Jak sestavit poutavý příspěvek? Nebo jak se neztratit v různých formátech PPC reklamy? Podívejte se!







KDYŽ NEVÍM, TAK SE ZEPTÁM


Takový přístup razí náš Michal. A rád ho představil i návštěvníkům jeho přednášky. Hovořil o tom, jaké otázky pokládat, jak vyhodnotit argumentaci svého komunikačního partnera a jak s tím vším vůbec začít. Jeho rada zní začněte naslouchat. A já dodávám, že pokud jste na jeho prezentaci nebyli, tak si ji určitě stáhněte a projděte.







Z celého dne máme super pocit, organizační tým od rána až do afterparty fungoval na plné obrátky. My jsme si dovolili ještě připravit drobnou připomínku příjemné a užitečné „barcampové“ soboty. Mrkněte na náš záznam z bonbónové videopasti. Najdete se?





A stejně jako Pavel Ungr, i nám je líto, že pro letošek už má Zlín Barcamp za sebou.






Komentáře

Chtějte skvělý výsledek!

50 digitálních specialistů pod 1 střechou je tu k vašim službám (a produktům)


Kontaktujte nás