Kdo jsme >

Jsme PRIA – zlínská digitální marketingová agentura s pobočkou v Praze a klienty po celé ČR. A jsme také spolehlivým partnerem a průvodcem pro začlenění vašich firem do světa digitálních technologií a digitální komunikace.


Digital First

Naše reklamní agentura nevznikla jako první v České republice. Nebyla ani první ve Zlíně. Ale jako první jsme přišli s přelomovou myšlenkou „DIGITAL FIRST“. Co to znamená v praxi? Při tvoření inovativních komunikačních a marketingových strategií pracujeme s důrazem na digitální svět, který představují weby, mobilní aplikace, bannerové kampaně, sociální sítě a mnoho dalšího.

Nejsme však zahledění jen do obrazovek počítačů a mobilů, abychom přehlíželi tradiční způsoby komunikace. Využíváme i letáky, billboardy nebo třeba rozhlasové spoty. Volíme vždy individuálně takovou kombinaci, abychom maximálně podpořili vaše strategické cíle a aby vaše značka byla opravdu vidět.

Co máme za sebou?

Už nejsme dobrodruzi, kteří do všeho vletí po hlavě. Během více než osmi let jsme vyrostli, dospěli a zmoudřeli. Díky tomu, že jsme si prošli náročnými obdobími, víme, jak je pro dlouhodobě udržitelný profit klíčové správně nastavit adekvátní strategii a pevně se jí držet. Jsme připraveni takovou strategii připravit i pro vás.

A kolik za sebou máme úspěšných kampaní a projektů? Na to by nestačily ani prsty na rukou a nohou všech našich interních specialistů. Podívejte se na pár příkladů v záložce Reference.

Poslání

Oscar Wilde řekl, že „…posláním je zdokonalovat sama sebe.“ My si dovolujeme na tuto myšlenku navázat, protože naším posláním je nejen sebezdokonalování, ale i zdokonalování vás, našich klientů.

Chceme být vašim dlouhodobým partnerem, který vás bude provázet neustále se měnícím digitálním světem a pomáhat vám naplňovat vaše sny a cíle.

Majitelé

Jan Podzimek

Když jsme s agenturou začínali, stanovili jsme si poslání, které platí dodnes. Není lehké ho dodržovat, ale děláme pro to všechno. Chceme být našim klientům partnerem a průvodcem novým digitálním světem. To vše chceme dělat tak, abychom se tím bavili a zároveň podpořili společné strategické cíle. V konečném důsledku tak chceme našim partnerům přinášet dlouhodobý a udržitelný profit.

Snažíme se mít všechny kompetence in-house, což je podle nás to nejlepší možné řešení. Tento komplexní přístup si však nese podmínku mít okolo sebe ty nejlepší lidi z oboru, dělat práci naplno, neustále se vzdělávat a táhnout za jeden provaz, a hlavně jedním směrem. Jedním ze základních pilířů naší firmy je lidskost, neděláme ze sebe něco, co nejsme. A navenek i dovnitř komunikujeme maximálně otevřeně a upřímně.


Jsme zlínská digitální marketingová agentura
s pobočkou v Praze a klienty po celém Česku i Slovensku.

Martin Krkoška

Máme štěstí pracovat v kolektivu mladých a extrémně talentovaných lidí, těch nejlepších na Zlínsku. Inspirativní prostředí nám dělá z práce zábavu, díky tomu chceme jít za své hranice a ty pořád posouvat. Nechybí nám odvaha, entusiasmus a chuť pokořit dosud nepokořené, prostě máme koule! Věřím, že svým přístupem a unikátním spojením technologií, kreativy a lidí tvoříme neustále živý a flexibilní organismus plný neomezeného množství nových a jedinečných myšlenek. Pokud nejsme přesvědčeni o přínosu naší práce, ani se do ní nepouštíme. Věříme, že jen tak můžeme budovat dlouhodobé fungující vztahy. Největší výzvou je pro nás zvládnutí komplexních zadání, ať už projektových nebo kampaňových a doručování té největší kvality v celé jeho šíři vždy in-house. Soustředíme se na svůj rozvoj a nezapomínáme na to, odkud jsme vzešli a díky čemu jsme vyrostli.

Historie společnosti

180 000 Kč

3

Zakládáme společnost PRIA.

Realizujeme weby a základní grafické práce.

2010

7 500 000 Kč

12

Spravujeme Facebook a komunikujeme se zákazníky klientů.

Programujeme facebookové aplikace.

Programujeme první mobilní aplikace.

2012

14 000 000 Kč

25

Zakládáme oddělení výkonnostního marketingu.

Rosteme - vzniká pobočka v Praze.

Zakládáme studio na vývoj her.

Máme vlastní start-up aplikace.

2014

27 000 000 Kč

32

Zabýváme se návrhy on-line strategií.

Generujeme výraznější profit a pracujeme na stabilizaci našeho týmu, portfolia a procesů.

 

 

 

2016

50 000 000 Kč

50

Digitální marketingová agentura

Věnujeme se komplexním návrhům ucelených strategií pro přední české firmy.

Zakládáme oddělení věnující se strategickým konzultacím.

 

 

 


2018

Partneři a klíčoví experti



Pria, Michal Borovian

Ing. Michal Borovian Partner, Business developer

V PRIA působí od roku 2014

V oboru realizací webových řešení se pohybuje 13 let

7 roků zkušeností s uživatelskými výzkumy a s UX a UI

6 let konzultačních zkušeností

Zkušenosti mimo jiné načerpal prací v Allegro Group a.s., AUKRO, AUTO.CZ

Pria, Michal Ročeň

Bc. Michal Ročeň Partner, Ředitel pobočky Praha

V PRIA působí od roku 2015

11 let zkušeností v digitálním marketingu

6 let v GENERALI, zodpovědnost za on-line marketing a CRM - za dobu působení zdvojnásoben obrat on-line kanálů

1 rok člen vedení největší digitální agentury ve střední Evropě H1.cz, která je členem WPP

Zaměřuje se především na návrhy komplexních výkonnostních a e-commerce kampaní

Management a lídři oddělení



Pria, Jiří Adámek

Jiří Adámek člen managementu

Lídr grafického studia a vývoje aplikací

V PRIA pracuje od roku 2015

8 let zkušeností s grafickým designem

5 let grafik specialista v AUKRO, HP TRONIC, KASA.CZ

Zaměření především na UI (mobilní, desktop aplikace a Web design)

Pria, Adéla Trubelíková

Mgr. Adéla Trubelíková člen managementu

Lídr oddělení výkonnostního marketingu

V PRIA působí od roku 2014

Vystudovala Fakultu Multimediálních komunikací na UTB

Specializuje se na návrhy brandových a výkonnostních kampaní

Stará se o největší klienty PRIA: ERSTE, Baťa, Continental, Generali

Specializace na profesní sociální sítě Linkedin, Twitter

Školení: odborné workshopy a přednášky na téma sociálních sítí

Pria, Tomáš Baďura

Ing. Tomáš Baďura člen managementu

Lídr oddělení obsahového marketingu

V PRIA pracuje od roku 2012


Dříve pracoval na pozici Marketing a PR manažera AIESEC Zlín

Specializace na profesní sociální sítě Linkedin, Twitter

Školení: odborné workshopy a přednášky na téma soci sítích

CO SE DĚJE, ANEB INSTAGRAM V AKCI >

Tento web používá cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Pokud své nastavení cookies nezměníte, chápeme to jako souhlas s jejich užíváním. Další informace